Pages

26 August 2008

{whoo.hoo for fall}

I'm ready for this next sweater wearing, boot loving, book reading, knitting season! HAPPY TUESDAY from rainy Seattle!

16 comments:

Krissy said...

yay! I can't wait for fall. Wish it would stay fall all year :)

Lachesis Looms said...

you are so my sister!

Bronwyn said...

Love the old books.

rachelle said...

Ohhh, Tal I couldn't agree more! Im excited too! :)

Willow said...

Naphtali,

I love you dearly...but please don't be mad!....haha. I am very sad to see the summer go soooo quickly. It is funny how different people are, yet the same in so many ways. I am intrigued by the diversity. I must digress: I LOVE the tank-top wearing, summer beach reading, flip flop days of 88 to 95 degree heat. I told P that he needs to take me to Mexico or the Bahamas!!! The summer is not long enough in SEATTLE! All 5 days of it...haha

Teal Chic said...

Love it all...especially the boots, sweaters, and knitting! Please send the rain to California!!!!!!! :)

naphtali said...

Krissy - YES! fall all year! the colours, clothes, weather...I'm with you! {if you find that "place", let me know!}

naphtali said...

Sissy - I love you! We are SOOO sisters indeed.

naphtali said...

bronwyn :: aren't books just lovely?! they ultimate "comfort" thanks for stopping by!

naphtali said...

Shell :: wish we could spend fall together! miss you much!

naphtali said...

W :: haha. Oh, I TOO love the differences b/w peeps...especially us! We have so much in common, yet so many differences. I love you though...{even in the heat!}

naphtali said...

Teal Chic - I could try...but, there might be others that would get mad at me. Oh well! Rain it is!!

SimplyGrove said...

Love all of these photos Tal!!! They make me so so excited!!

bridget said...

Are ya kiddin"????The boots and shoes are enough incentive for me to get ready for fall!!Yippee
Bridget

naphtali said...

Me too Kirst :: oh they make me so excited! {Love and miss you.}

naphtali said...

Bridget - I know!!! Makes me want to check out that shoe store you've told me so much about. Hmm...maybe when I come for a visit when Anthony's in SC? shh... :) j/k. Love you!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin